
Sklep numizmatyczny Dukat
ul. Jana Długosza 20
71-554 Szczecin
pn.-pt. 11:00 - 14:00
tel. 91/887 73 96
NIP 851-238-65-38
REGON 320630578

Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odbiór przesyłki komisyjnie na poczcie, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91 887 73 96.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prześlij do nas produkt Pocztą Polską, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt Pocztą Polską.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni.
Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać Pocztą Polską ( ekonomiczną ) na adres sklepu:
Dukat Przemysław Szafarz ul. Jana Długosza 20, Szczecin 71-554
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep(małpa)cndukat.pl lub telefonicznie: 91 887 73 96. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu w ciągu kolejnych 14 dni bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów cennik dostępny na stronie poczty polskiej TU
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Odeślij zakupiony produkt.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać na adres sklepu:
Dukat Przemysław Szafarz ul. Jana Długosza 20 Szczecin 71-554
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep(małpa)cndukat.pl lub telefonicznie: 91 887 73 96. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Do wydruku i odczytu plików pdf należy pobrać bezpłatny program link kopiuj i wklej do paska https://get.adobe.com/pl/reader/?promoid=KSWLH