Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, spisz protokół szkody !!! i poinformuj nas mailowo - złożymy reklamację a Państwu wyślemy nowy produkt.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt mailowy gdyż nie zawsze jest potrzeba odsyłania wadliwych produktów !!!
Wysyłając na reklamację dołącz pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt Pocztą Polską.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni.

Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać Pocztą Polską ( ekonomiczną ) na adres sklepu, lub napisać do nas podeślemy etykietę do nadania w Paczkomat®.

Po nadaniu prosimy podać nam mailowo numer przesyłki !!!

Adres wysyłki:

Dukat Przemysław Szafarz

ul. Jana Długosza 20

Szczecin 71-554 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep( małpa )cndukat.pl udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.



Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu w ciągu kolejnych 14 dni bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów, polecamy nadanie w InPost przez stronę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ ceny nadania zależą od gabarytu paczki dostępne po wybraniu Paczkomat® - firma i odpowiedniego gabarytu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Odeślij zakupiony produkt. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać na adres sklepu: 

Dukat Przemysław Szafarz

ul. Jana Długosza 20

Szczecin 71-554 

Po nadaniu prosimy podać nam mailowo numer przesyłki !!!

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep( małpa )cndukat.pl udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.

Do wydruku i odczytu plików pdf należy pobrać bezpłatny program link kopiuj i wklej do paska https://get.adobe.com/pl/reader/?promoid=KSWLH

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl