Regulamin zakupów

  Regulamin zakupów

Dane rejestracyjne firmy :
Dukat Przemysław Kostas Szafarz
Jana Długosza 20
71-554 Szczecin
 nip. 851-238-65-38, regon 320630578
Wpisana przez Prezydenta Miasta Szczecin do ewidencji
działalności gospodarczej 06.03.2009 pod nr P/051632/09
 
Dane sklepu stacjonarnego, korespondencyjne:
Jana Długosza 20, 71-554 Szczecin
pn.-pt. 11.00 - 14.00
tel. 91 887 73 96 ( preferujemy kontakt mailowy )
 
   1.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia potwierdzamy w godzinach pracy sklepu.
       
   2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie, są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki które są dostępne po dodaniu produktu do koszyka.

   4.
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT w przypadku podania nipu przy składaniu zamówienie. 
 
  5.
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta zwrotnego potwierdzenia jego złożenia.
 
  6.
W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep  niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę.
 
7.
Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej od momentu opłacenia lub w przypadku płatności za pobraniem od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. 

   8.
Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Szybkie płatności online przelew/karta kredytowa Blik obsługiwane przez PayU.
  • W siedzibie sklepu. 

 Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu w koszyku po wybraniu interesującej nas formy dostawy.

   9.

Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska oraz Paczkomat dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. W przypadku braku przesyłki po 14 dniach należy napisać do nas maila, przy podawaniu numeru telefonu należy wpisać polski numer najlepiej komórkowy bo przewoźnicy wysyłają SMS z kodem odbioru oraz poprawnego maila.


  10.
W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona towar posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki Pocztą Polską na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. 
W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty.
       
      
  11.

Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 
     
       

  12.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty. Nie dotyczy produktów personalizowanych, robionych na zamówienie oraz zakupów firma - firma.

 

  13.

 Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.


14.


Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

15.

Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów i wybranej metody wysyłki, polecamy nadanie w InPost przez stronę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ ceny nadania zależą od gabarytu paczki dostępne po wybraniu Paczkomat® - firma i odpowiedniego gabarytu.

16.

Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, ADR (alternative dispute resolution) alternatywne metody rozstrzygania sporów bez udziału sądów powszechnych, przy pomocy niezależnych osób trzecich, czyli arbitra czy mediatora.

17.

Punkty wymieniamy podczas składania zamówienia. Kolory okładek prosimy podawać w uwagach inaczej pakujemy losowo.

18.
W przypadku braku produktu zamiast koszyka pojawią się link "powiadom o dostępności" można podać maila wówczas system po uzupełnieniu magazynu roześle maile do wszystkich zapisanym, podanie maila jest dobrowolne i nie gwarantuje otrzymania produktu gdyż może przyjść mniej sztuk niż zapisanych klientów, w przypadku wejścia na produkt i braku koszyka należy się zapisać ponownie i oczekiwać kolejnej dostawy.

19.

W przypadku podania błędnych, niepełnych, nieprawdziwych lub budzących podejrzenia danych zamówienie zostanie skasowane.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl