Sklep numizmatyczny Dukat
ul. Jana Długosza 20
71-554 Szczecin
pn.-pt. 11:00 - 14:00
tel. 91/887 73 96
NIP 851-238-65-38
REGON 320630578
Regulamin zakupów
tel. 91 887 73 96 ( preferujemy kontakt mailowy )
4.
8.
- Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
- Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
- Szybkie płatności online przelew/karta kredytowa Blik obsługiwane przez PayU.
- W siedzibie sklepu.
Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu w koszyku po wybraniu interesującej nas formy dostawy.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska oraz Paczkomat dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. W przypadku braku przesyłki po 14 dniach należy napisać do nas maila, przy podawaniu numeru telefonu należy wpisać polski numer najlepiej komórkowy bo przewoźnicy wysyłają SMS z kodem odbioru oraz poprawnego maila.
W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty. Nie dotyczy produktów personalizowanych, robionych na zamówienie oraz zakupów firma - firma.
Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.
14.
Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
15.
Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów i wybranej metody wysyłki, polecamy nadanie w InPost przez stronę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ ceny nadania zależą od gabarytu paczki dostępne po wybraniu Paczkomat® - firma i odpowiedniego gabarytu.
16.
Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, ADR (alternative dispute resolution) alternatywne metody rozstrzygania sporów bez udziału sądów powszechnych, przy pomocy niezależnych osób trzecich, czyli arbitra czy mediatora.
17.
Punkty wymieniamy podczas składania zamówienia. Kolory okładek prosimy podawać w uwagach inaczej pakujemy losowo.
18.
W przypadku braku produktu zamiast koszyka pojawią się link "powiadom o dostępności" można podać maila wówczas system po uzupełnieniu magazynu roześle maile do wszystkich zapisanym, podanie maila jest dobrowolne i nie gwarantuje otrzymania produktu gdyż może przyjść mniej sztuk niż zapisanych klientów, w przypadku wejścia na produkt i braku koszyka należy się zapisać ponownie i oczekiwać kolejnej dostawy.
19.
W przypadku podania błędnych, niepełnych, nieprawdziwych lub budzących podejrzenia danych zamówienie zostanie skasowane.