Polecamy

Klasery jubileuszowe na znaczki Fischer

 

Klasery rocznikowe Fischer

Producenci

Regulamin zakupów

  Regulamin zakupów

Dane rejestracyjne firmy :
Centrum Numizmatyczne Dukat
Przemysław Kostas Szafarz
Niemcewicza 10/19
71-553 Szczecin
 nip. 851-238-65-38, regon 320630578
Wpisana przez Prezydenta Miasta Szczecin do ewidencji
działalności gospodarczej 06.03.2009 pod nr P/051632/09
 
Dane sklepu stacjonarnego, korespondencyjne:
Centrum Numizmatyczne Dukat 
Jana Długosza 20, 71-554 Szczecin
pn.-pt. 11.00 - 17.00
tel. 91 887 73 96
 
   1.
      Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia potwierdzamy w godzinach pracy sklepu.
       
   2.
     Wszystkie produkty oferowane w sklepie, są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
     Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki które są dostępne po dodaniu produktu do koszyka.

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT, o fakturkę proszę pisać w polu dodatkowe informacje przy składaniu zamówienia ( wpisać TAK ). 
 
  5.
     Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta zwrotnego potwierdzenia jego  złożenia.
 
  6.
W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep  niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę.
 
7.
 Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej od momentu opłacenia lub w przypadku płatności za pobraniem od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. 

   8.
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Szybkie płatności online przelew/karta kredytowa obsługiwane przez eCard.
  • W siedzibie sklepu. 

     Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu w koszyku po wybraniu interesującej nas formy dostawy.

   9.

      Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. W przypadku braku przesyłki po 14 dniach należy napisać do nas maila.


  10.
      W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona towar posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki Pocztą Polską na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. 
        W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty.
       
      
  11.

      Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 
     
       

  12.

     Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty.

 

  13.

 Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.


14.


Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

15.

     Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów, cennik dostępny na stronie poczty polskiej TU i wynosi od 9,50 zł do 18 zł

16.

    Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, ADR (alternative dispute resolution) alternatywne metody rozstrzygania sporów bez udziału sądów powszechnych, przy pomocy niezależnych osób trzecich, czyli arbitra czy mediatora.

17.

     Produkty wymienione za punkty, wysyłamy razem z zamówieniem. Wymiany prosimy dokonywać w dniu złożenia zamówienia, w przypadku wymiany punktów a złożenia zamówienia w późniejszym terminem w uwagach musi się znaleźć informacja o wymianie punktów. Jeśli produkty po wymianie za punkty mają być wysłane oddzielnie prosimy o kontakt oszacujemy koszt wysyłki.

18.
W przypadku braku produktu zamiast koszyka pojawią się link "powiadom o dostępności" można podać maila wówczas system po uzupełnieniu magazynu roześle maile do wszystkich zapisanym, podanie maila jest dobrowolne i nie gwarantuje otrzymania produktu gdyż może przyjść mniej sztuk niż zapisanych klientów, w przypadku wejścia na produkt i braku koszyka należy się zapisać ponownie i oczekiwać kolejnej dostawy.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt

Sklep Numizmatyczny Dukat
 ul. Jana Długosza 20 
71-554 Szczecin
pn.-pt. 11.00 - 17.00
tel. 91/887 73 96
NIP 851-238-65-38
REGON 320630578

Statystyki

Produktów:
3992
Kategorii:
214
Nowości:
30
Promocje:
13
Click Shop | Hosting home.pl